Wszystkie nasze rozwiązania przechodzą trzy testy. Najpierw laboratoryjno – homologacyjne (np. bezpieczeństwa).  Potem obciążeniowe (wytrzymałości, bezawaryjności). I na końcu konsumenckie (wygody, łatwości i praktyczności obsługi). Do tych trzecich stale poszukujemy testerów (singli i pary). Osób, które nie są doświadczonymi kamperowiczami, ale interesuje ich wypoczynek w kamperze lub przyczepie.  Wasz punkt widzenia jest dla nas ważny – bo Wasze potrzeby są pewnie podobne do potrzeb przyszłych nabywców kamperów. To Wy mówicie nam, co w naszych projektach jest niewygodne i nieintuicyjne, albo podpowiadacie świeże pomysły na które nie wpadnie inżynier z dwudziestoletnim doświadczeniem.

Zapraszamy do programu, w którym Wy dostaniecie bezpłatnie naszego kampera na weekend albo na krótkie wakacje (a w USA i Kanadzie na miesiąc lub dwa). Przy czym – nie jest to „gratis”. Będziecie musieli codziennie wykonać kilka (czasem pracochłonnych) testów, pomiarów i eksperymentów (od techniczno-serwisowych po kulinarne).

Jakie testy są do wykonania? Ich listę znajdziecie tutaj. Jak dobieramy i akceptujemy testerów – tutaj.

Ponadto, nie wolno Wam publikować fotografii pojazdów i ich elementów. Musicie się liczyć z ograniczeniami (niektóre pojazdy mają niepełne wyposażenie, np. brak lodówki), niewygodami (np. niesprawdzony jeszcze mechanizm poziomowania łóżka) a ew. awarie testowanego sprzętu to czasem 1-2 dni opóźnienia (nim przyjedziemy z zamiennikiem).   Czasem też prosimy o testy w konkretnych warunkach (np. na trasach górskich, zimą albo z jazdą na autostradach) – biorąc kampera, godzicie się na te ograniczenia.   

Oczywiście, mamy nadzieje że – poza czasem w kamperze – spędzicie milo czas wypoczynku. Nasze pojazdy mają miejsce na rowery, część ma bagażnik na kajak/SUP/deskę surfingową, niektóre pozwalają zimować w kurortach narciarskich… Bawcie się dobrze.

W wersji testowej wszystkie są dwuosobowe. Zapraszamy więc do testów pary oraz singli. W przypadku tych ostatnich – spróbujemy Was połączyć w osoby o podobnych preferencjach i wieku (stąd pytania w ankiecie dot. Waszych preferencji wakacyjnych i wyjazdowych).

Jeśli w kamperze podróżować będzie dwoje singli, uprzedzamy że pojazd ma 2 osobne łóżka ale we wspólnym pomieszczeniu (wspólna jest także łazienka). Przed wyjazdem przekażemy Wam też wzajemne kontakty e-mail i poprosimy, byście ze sobą porozmawiali lub spotkali się – celem upewnienia się, że macie podobne plany i chcecie spędzić wyjazd razem.

Kampery odbieracie zwykle w rejonie testowania – z lokalnego lotniska, np. Girona, Bergamo, Amsterdam, Marsylia, Malaga, Palma de Mallorca. A te w USA i Kanadzie – zwykle z Chicago lub Montrealu.

Jeśli jesteś (jesteście) zainteresowani testami – prosimy o wypełnienie poniższej ankiety. Wasze dane trafią TYLKO do naszej bazy. Nie posłużą do reklamy, nie będą nikomu udostępniane, a jeśli przez 18 miesięcy nie uda nam się nawiązać kontaktu (bo zwykle mamy więcej chętnych niż możliwości) – automatycznie je usuniemy (chyba że wyraźnie w jednym z pól ankiety poprosicie o trzymanie ich do odwołania albo o usunięcie wcześniej). Na każde inne żądanie e-mailem także usuwamy dane.

Ważne: jeśli aplikuje para, jedna z osób MUSI mieć kategorię prawa jazdy „C” – to warunek nieodwołalny. Jeśli zaś singiel czy singielka – niekoniecznie, bo taką osobę dołączymy do innego singla z prawem jazdy C.

Często pytacie o koszty pobytu. To oczywiście Wasza sprawa ale zwykle to bilet do lokalnego lotniska (200-1000zł), paliwo (300-700zł do podziału na 2 osoby), poza tym tydzień jedzenia (sami decydujecie jak się stołujecie) i ew kempingi (choć nasze pojazdy są gotowe do nocowania np na parkingach przy plaży czy darmowych centrach piknikowych). Średnio nasi testerzy na tydzień wydają 1500zł, jeśli lecą tanią linią i sami gotują w samochodzie lokalne produkty. Nie ponosicie kosztów ubezpieczenia pojazdu, napraw okresowych, napraw awarii wynikających ze zużycia lub z przypadku (np uderzył w Was kamień spod TIRa). Natomiast kierowca naprawia na swój koszt kwestie zawinione np. urwaliście dach bo wjechaliście pod zbyt niski most. My egzekwujemy to od kierowcy (pamiętajcie że kierowca musi mieć prawo jazdy kategorii C) – a on ew. dzieli się kosztem z pasażerem.

UWAGA! Tester-kierowca może też uczestniczyć przez kilka dni w pracach eksperymentalnych w naszym warsztacie, jeśli zna płynnie angielski (słownictwo techniczne), oraz ma wysoką wiedzę o wybranym aspekcie technologii kamperowej (np. fotowoltaika, pneumatyka, hydraulika…). Zainteresowanych prosimy o zgłaszanie chęci pracy warsztatowej w formularzu.

Na część pytań odpowie relacja jednej z testerek na jej blogu – kliknij tutaj i tutaj. Anglojęzyczna relacja innej testerki: tutaj oraz tutaj.

By zgłosić się do testów, prosimy o KOMPLETNE wypełnienie poniższego formularza (podaj także wzrost – niektóre kampery testowe mają obniżony sufit i nieco krótsze łóżka):

    Jeśli jesteś singlem, pomóż nam dobrać dla Ciebie dopasowanego partnera (w miarę możliwości 😉 )

    Jakie aktywności lubisz?

    Jakie masz prawo jazdy? (Jeśli nie masz C a jesteś singlem, poszukamy Ci partnera z prawem C).

    Jako partnera wolę kobietęJako partnera wolę mężczyznęPartner może być dowolnej płciMam już partnera i zgłaszam nas oboje

    Chcielibyśmy uczciwie dodać: nie damy rady udostępnić kamperów wszystkim chętnym. Kogo więc wybieramy? O tym decyduje klient i konkretna seria testów. Czasem potrzebujemy narciarzy chętnych zimować „na dziko”, innym razem osoby zainteresowane zorganizowanym kempingiem na plaży. Czasem kampersów „stacjonarnych” (2 tygodnie w jednym miejscu) a czasem nomadów (każdy nocleg gdzie indziej – zwykle poza kempingami). Z góry przepraszamy tych, którym będziemy musieli odmówić.